Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Elin - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Elin - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Elin

05 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Hoi hoi.
Na een zeer voorspoedige reis, met wat lichte irritatie naar mijn medepassagiers (lees zitten op gangpad plaats naast 2 mensen met een zwakke blaas) aangekomen in Bangkok. Hostel kon ik nog niet in dus eerst een ontbijtje en klein beetje omgeving verkend. De eerste die langskwam in de auto was de koning dus een beter welkom kan je niet kr ijgen, vond ik heel lief van hem :-). Daarna uurtje geslapen en een boot gepakt over de rivier. Zon ging net een beetje onder dus was heel mooi! Daarna mijn eerste uitdaging, eten in mijn eentje, nou dat viel alles mee! Heerlijk pathai en voor ik het wist zat ik met 2 franse, een oostenrijks en een engels meisje aan tafel, gezellig!
Volgende dag vroeg op want had een tour geboekt om te fietsen door china town, wat was dat gaaaaaf! Door mega smalle straatjes, dwars door de visafslag, tour was via Co van Kessel, een begrip en een absolute aanrader! Hierna met een Nederlands stel die ik tijdens de tour heb ontmoet naar een ontzettend grote markt gegaan, Beverwijk is er niets bij, alles maar dan ook echt alles is daar te koop! Daar lekker in het park gelegen met een grote papaya salade, mocht zelf de pepers kiezen die er doorheen zouden gaan, nou ze hadden geen kleintjes haha. In de avond met het stel gegeten.
Vandaag ben ik toeristisch aan het doen, tempels en grote paleis, helaas mocht ik daar niet in, heb korte broek aan (duh, het is 35 graden) maar vond het niet zo erg, was daar vreselijk maar dan ook echt vreselijk druk!
Nu beetje aan het bedenken wat ik morgen ga doen, denk met de trein naar Changmai!
Zoals jullie lezen zijn de eerste dagen goed bevallen :-)
tot gauw xxx

  • 05 Januari 2014 - 09:45

    Brecht:

    Fijn!!!! Mooi dat de vliegreis goed ging en leuk om ook te lezen dat je al heel snel heel veel contacten maakt (kan natuurlijk ook niet anders

  • 05 Januari 2014 - 10:11

    Ien:

    He, tof dat de eerste dagen goed bevallen zijn. Kan ook niet anders want Bangkok is echt een leuke stad. Die fietstocht hebben Feico en ik ook gedaan. Je ziet inderdaad veel van Bangkok op deze manier.

    Veel plezier met de reis naar changmai, als je die morgen gaat maken.

    Liefs ien

  • 05 Januari 2014 - 18:36

    Pascal:

    Lieverd wat onwijs fijn om te lezen dat je je goed vermaakt.. Zie je nou wel ;-) enjoy..
    Dikke kus

  • 06 Januari 2014 - 21:13

    Sonja:

    Joehoe! Een betere kick-off kan je niet wensen ;-)

  • 08 Januari 2014 - 08:56

    Caro:

    E'tje!!

    Wat een leuk verhaaltje!!
    Goede start van de reis, dat beloofd heel veel goeds voor de rest van de reis..!!

    Ik volg je op de voet lief!! ;)

    Kus

  • 02 Februari 2014 - 21:43

    S@S:

    Loop nog ff wat achter in je avonturen, maar het begin is goed!!!! Veel mensen gesproken, veel gezien, en dat slechts in enkele dagen?!?! Woohoo! Heb je alflink lopen shoppen op de groter-dan-in-Beverwijk-markt? ;) liefs

  • 12 April 2014 - 17:45

    Stefan Plantinga:

    Haai Elin, hier het Nederlandse stel van de foto :-). We stuitten hier zomaar op, grappig! Ondertussen ben je weer thuis natuurlijk, maar we zijn wel een beetje nieuwsgierig hoe het nu is. Onze reis verder w superas, ook nog echt genoten van Cambodja. Ondertussen is de volgende bestemming al bepaald en geboekt :-).

    Groetjes,

    Stefan en Minke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elin

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 5771

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 02 April 2014

Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam!!

Landen bezocht: