Bijna zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elin - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elin - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Blijf op de hoogte en volg Elin

01 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Lieve vrienden en familie,

Na een fantastisch leuk oud en nieuw feest is het nu toch echt bijna zover dat ik ga. De tas is ingepakt, ingechecked en wel. Morgenochtend om 10.45 uur vertrek ik via Parijs naar Bangkok.

Ik heb er veel zin in, vind het ook erg spannend maar ik ben zeer benieuwd naar alles wat ik mee ga maken!

Ga jullie missen! Heb gewoon mijn telefoon mee, dus we skypen, whatsappen, facebooken en mailen!!!

Dikke kus E

  • 01 Januari 2014 - 21:12

    Linda:

    Lieve Elin!
    Allereerst de beste wensen voor 2014!!
    Hopelijk was je feestje geslaagd gister!
    Ik wil je heel veel succes en plezier wensen!!
    En dat je maar heel veel moois en bijzonders mag meemaken.
    Pas goed op jezelf!! Graag zie ik je reisverhalen tegemoet.
    Dikke x Lin

  • 01 Januari 2014 - 22:47

    Fenna:

    Lieve Fred,

    Heel veel plezier. Het wordt ongetwijfeld fantastisch!!!
    Lekker genieten. Goede reis en doe voorzichtig.

    Dikke kus, Fen

  • 02 Januari 2014 - 12:43

    Ien:

    Lieve angel, goede vlucht en lekker filmpjes kijken onderweg.

    Liefs ien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elin

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 5767

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 02 April 2014

Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam!!

Landen bezocht: